۱۳۹۹ تیر ۸, یکشنبه

کشتار بی‌رحمانه سگ‌ها با ماشین پرس زباله در ایران


کشتار سگ‌های بی سرپناه توسط شهرداری سلماس با استفاده از ماشین پرس زباله

خبرگزاری هرانا – سگهای بدون صاحب شهرستان سلماس توسط شهرداری این شهر جمع آوری شده و با استفاده از ماشین پرس زباله، زجر کش می شوند.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از رویداد۲۴، شهرداری سلماس اقدام به قتل عام سگ‌های بدون صاحب این شهرستان می‌کند.

بر اساس این گزارش، برخی شهروندان این صحنه‌های دلخراش را گرفته و ارسال کردند که نشان می‌دهد ماموران شهرداری سلماس اقدام به کشتن سگ‌های بدون صاحب می‌کنند.

در این گزارش آمده است، شهرداری سلماس حیوانات و سگ‌های خیابانی را در ماشین‌هایی که برای پرس کردن زباله‌ها استفاده می‌شود، انداخته و آنها را زجرکش می‌کنند.

بارها در ایران تصاویری از آزار و اذیت حیوانات منتشر شده است. به دلیل نبود قانون بازدارنده در این زمینه که مقام‌های دولتی تاکنون از آن به عنوان خلا قانونی یاد کرده‌اند، چنین حوادثی به طور مرتب تکرار می‌شوند.

اداره شهرداری به دلیل سهل انکاری در انجام مسئولیت خود مبنی بر جمع‌آوری سگ‌های بی سرپناه و انتقال آنان به محل امن همواره متهم ردیف اول کشتار سگ ها در سطح شهر بوده است که پیش از این نیز بارها به طرق مختلف تکرار شده است.

گفتنی است؛ در پی تجمع فعالان محیط زیست و حامی حیوانات به کشتار بیرحمانه سگ‌های بدون صاحب در چند شهر کشور در سال ۹۴، سازمان حفاظت محیط زیست لایحه مقابله با حیوان آزاری را به دولت ارائه کرده که این لایحه کماکان در مجلس در حال بررسی است.



source https://www.azadegy.de/?p=19916

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر